joi, 13 noiembrie 2008

"Musca-ma usor de deget"

Am promis ca revin cu povestioare amuzante de la stomatolog. Zilele trecute, am mers ca de obicei la programarea saptamanala pentru proba unei mici coroane. Acum a inceput ea sa o puna, potriveasca, slefuiasca, s.a.m.d
La care dupa toate aceastea in final facem proba, misca mandibula stanga, dreapta, sus, jos, la final imi spune "musca din mar", ma rog mimez eu ca si cum as musca din mar. Nimic, inca o data spuse ea, repet miscarea tot nimic, in final ii spun razand nu mananc mere. La care ea sta putin pe ganduri si-mi spune cu voce calda si soptita musca-ma usor de deget, moment in care am inceput sa radem amandoua. Dar in final am muscat-o usurel de deget si a mers. Metoda a fost buna. Ramane de vazut daca data viitoare o mai musc de ceva sau nu.


Aventurile continua!

Niciun comentariu: